
V prvé řadě je skvělé, že něco takového jako je
BLUE PAPER vůbec vzniklo! Už nejen proto, že alternativních médií je u nás k dostání poměrně málo. Tudíž jsem byla velmi natěšená a chtěla jsem ho mít. Už mám dost
ELLE! Mé poslední říjnové číslo plné kožešin, drahých šperků se spousty článků jenž se už jen opakují a prezentují pod jinými tituly... pozitivní na tom bylo, že měl v sobě přílohu Designbloku, kde jsem se dozvěděla to podstatné co se děje na umělecké scéně. Jsme sice malá zemička, ale s toliko talentovanými lidmi jsme stále nepřehlédnutelní, takže je stále co objevovat. A tohle jsem i čekela od BP - příloha, mapa, filtrace české a zahraniční scény.
Co dál je BP / magazín odrážející pestrou kulturu generace Y (děti narozené mezi lety 1976 až 2000). Převážně je/bude o módě, umění, designu. Nechybí zde prostor pro vycházející umělce, návrháře, fotografy. Vycházet bude dvakrát do roka, v novinovém formátu z recyklovaného papíru, dvojjazyčně a třetí díl bude speciálně věnovaný výhradně
MBPFW (Prague Mercedes Fashion Weekend). Je zdarma v design buticích ve vybraných kavárnách, galerií. Šéfredaktorem není nikdo jiný než kreativní ředitel MBPFW Lukáš Loskot a jeho dream team.

Recenze: I přesto, že po vizuální stránce mu člověk nemůže nic vytknout, v obsahu je tak trochu prázný. Grafický design je natolik "umělecký", že mám problém texty vůbec přečíst. Podle mě první číslo by mělo být ohromující, tak aby přilákalo co nejvíce čtenářů. A jak už jsem zmínila u nás je pořád o čem psát, tak proč v tomto vizuálně úžasném počinu se dozvíme "jaké má boty šéfredaktorka ELLE"!?
Shrnutí: Tak trocho zklamání.
... a tak si tady sedím a popíjím další skvělý nápoj od
Firefly :)...

Nicméně BP je jen pár výtisků, takže spěchejte. Mě se ho podařilo zamluvit v
Pokojíku. Budu se moc těšit na Vaše názory.
K mrazivému počasí teplý šálek a na krk šátek,
Martinna xx
Žádné komentáře:
Okomentovat