4. května 2015

Veganský Duben

Duben byl ve znamení veganství s tradičními veganskými hody, přednáškami, workshopy a vynikajícími veganskými dobrotami. A tak jsem neodolala a vyrazila jsem na průzkum. Cesta mě zavedla až do Schrottu (bar, hospoda, umělecká galerie) :), kde probíhal workshop Sitotiskové techniky, jenž jsem si vždy chtěla vyzkoušet.

Hodní instruktoři nás seznámili s postupem a technikou, aby jsme věděli jak na to než se do toho pustíme. Navštěvníci si sebou mohli vzít cokoli co chtěli potisknout. Pokud jste však zapomněli či jste byli jen nečekaní hosté, nemuseli jste si zoufat i na to se myslelo. Mohli jste si zakoupit za symbolickou cenu triko "z druhé ruky" a už jen experimentovat. V průběhu večera se z nás začali stávat malý sitotiskový odborníci a týmová práce byla sehraná. A protože sítotisk není žádná sranda skvěle občerstvoval a posiloval benefiční coctejl bar a samozřejmě veganské dobroty. Večer končil super koncertem!

Závěr: Můj výtvor se mi sice nepovedl, ale je to má první skvělá zkušenost s touto technikou a jsem velmi ráda, že jsem se zúčastnila. Těším se již nyní na další ročník.

Krásný květen a bez krutosti přeje všem Martinna xxx

Žádné komentáře:

Okomentovat