26. února 2012

essie nail polish

Po dlouhé době mi narostly nehty do úctyhodné délky a přitom se nezlomily.Aleluja! Takže jsem se rozhodla, že bych si je měla nalakovat a tak i zpevnit. Dodrý důvod pro koupi nového laku :) Značka essie se mi dostala do podvědomí z mnoha internetových stránek a blogů, a to zejména svou paletou barev s vtipnými názvy.

Vybrala jsem pro Vás opět to nejlepší :) Jsou k dostání v parfumériích Sephora. Sama už jsem majitelkou jednoho z nich! I když výběr v brněnské pobočce je omezený, netrvalo dlouho a sáhla jsem po netradičním odstínu "midnight cami" taky proto, že modrá se stává "novodobou černou". Z laku mám velkou radost a vypadá skvěle. Stačila jedna vrstva a barva je krásně sytá. Bod dolů dávám za poněkud vyšší cenu 290,- za kus. Není se čemu divit, v naší zemičce je všechno předražené. :)

Vyzkoušela a doporučuje :) Vaše Martinna xxx


go overboard; super bossa nova


olé caliente; navigate her


school of hard rocks; to buy or not to buy

Odkaz: www.essie.com

5 komentářů:

  1. Pro delsi vydrz jeste doporucuji zakoupit first base base coat (taktez essie)- znatelne prodlouzi zivotnost laku na nehtu. Pro intenzitu barvy je nejlepsi davat dve vrstvy laku (taktez napomuze k delsi vydrzi laku na nehtu), ale oto dele schne. Mohu vsak doporucit urychlujici sprej pro zaschnuti laku na nehty od Avonu- opravdu funguje! A na zaver muj top favorit essie- Chinchilly (proste mate cincilu na vasich nehtech :-) Btw diky za nalakovany prispevek na blogu!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za skvělé rady a rovněž za tvůj příspěvek. Dívala jsem se na Chinchillu - skvělý odstín, určitě vyzkouším ! Martinna :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na závěr: jedna vrstva vydržela 4 dny, což je supr ;) enjoy

    OdpovědětVymazat